Capellades dibuixa un 'Sí' gegant en defensa del referèndum

Capellades té clar que l'1 d'octubre vol votar. És per això que el Comitè de Defensa del Referèndum de l'Anoia juntament amb l'Assemblea Nacional Catalana del municipi han iniciat, aquest diumenge dia 2 de setembre, els seus actes reivindicatius. La primera parada, doncs, ha estat la muntanya de Miramar. L'objectiu? Dibuixar-hi un 'Sí' gegant.

Per aquest motiu, una cinquantena de persones de diversos col·lectius i entitats de la vila han enfilat muntanya amunt, un escenari tradicionalment conegut per haver estat protagonista en diferents mobilitzacions populars. Però no ha estat fàcil. Han estat necessàries més de quatre hores per a enllestir un 'Sí' gegant que es pot apreciar des de molts racons del territori.

La propera convocatòria és dissabte vinent, dia 9 de setembre, on es crida a la ciutadania a participar en la pintada del mural 'Referèndum és democràcia'. La cita tindrà lloc al carrer Fossar a les 10 hores.