Notícies de Territorial Penedès

La CUP de Vilafranca segueix insistint que són moltes les iniciatives que es poden tirar endavant des del govern per a resoldre la qüestió de l’accés a l’habitatge, que no és només una problemàtica a afrontar des de l'àrea de serveis socials, sinó que afecta el conjunt de la població.

Com en les dues anteriors edicions, la CUP Igualada fa públics els números de la Festa Major 2017, i ha editat una publicació en què també s’inclou una comparativa respecte els anys 2015, 2016 i 2017 que es pot consultar en línia.

La CUP Igualada recorda que “malgrat haver votat favorablement a la concessió de subvencions per a entitats sense ànim de lucre, cal abocar llum sobre la baremació o valoració actual i reformar el procediment de convocatòria i tràmit de les subvencions a entitats”.

Aquestes situacions i preguntes recurrents omplen el dia a dia de moltes més persones que les que imaginem, per això fa mesos que la CUP de

A partir de la demanda de l’APS-CUP es va ampliar a tres mesos el termini d’al·legacions per l’aprovació del Pla Parcial anomenat “eixample de Lavern” on es projecta la construcció de 101 habitatges i crear una zona d’equipaments escolars segregada de l’actual i marginada al costat de la carretera, incomplint criteris del propi departament d’ensenyament on es demana que els terrenys per escoles estiguin lliures de servituds.

La CUP demana al govern del Consell Comarcal de l’Alt Penedès que repensi o tiri enrere un contracte amb una empresa que està sent investigada per presumpte cas de corrupció. “Iniciatives i Programes” ha guanyat, per segon any consecutiu, el concurs per gestionar el servei de joventut dels diferents ajuntaments de la comarca de l’Alt Penedès.

En aquest cas, ha estat l’única empresa que s’hi ha presentat. No va ser així l’any anterior, en què s’hi van presentar vàries empreses, i la CUP ja va manifestar el seu desacord en la contractació de l’empresa en qüestió.

Al proper ple de dimarts 23 de gener, la CUP de Vilafranca defensarà una moci

Pàgines