Notícies de Territorial Penedès

La CUP demana al govern del Consell Comarcal de l’Alt Penedès que repensi o tiri enrere un contracte amb una empresa que està sent investigada per presumpte cas de corrupció. “Iniciatives i Programes” ha guanyat, per segon any consecutiu, el concurs per gestionar el servei de joventut dels diferents ajuntaments de la comarca de l’Alt Penedès.

En aquest cas, ha estat l’única empresa que s’hi ha presentat. No va ser així l’any anterior, en què s’hi van presentar vàries empreses, i la CUP ja va manifestar el seu desacord en la contractació de l’empresa en qüestió.

Al proper ple de dimarts 23 de gener, la CUP de Vilafranca defensarà una moci

La CUP Igualada acusa al govern de Marc Castells de fer “política de curta volada però amb poc risc i gran pompositat per la tercera modificació puntual del POUM que fa amb l'objectiu d'acomodar l’urbanisme de la ciutat a la instal·lació de grans superfícies comercials”. Els cupaires denuncien que “aquest urbanisme a la carta vulnera una concepció de la ciutat que hauria d’estar planificada, i no subjecta al capritx del govern de torn, via la renovació del POUM” i titllen el govern de Castells de“manca de valentia i coratge suficient per liderar aquesta planificació del nou POUM”.

Dimarts al matí es van concentrar prop d'unes 200 persones davant de l'Hotel Amèrica, convocades per la CUP Igualada i les CUP de la comarca, la CGT Anoia i altres entitats i sindicats (Casal Popular el Foment, CDR, COS, IAC, Arran Igualada) per engegar les mobilitzacions de la vaga general. La concentració, que va col·laborar amb els múltiples talls de l'A2 arreu de Catalunya, va continuar a la concentració de la plaça de l'Ajuntament.

El passat divendres 8 de setembre i després d'una intensa setmana al Parlament, on es va aprovar la Llei de Transitorietat amb majoria absoluta, la diputada de la Candidatura d'Unitat Popular – Crida Constituent, Eulàlia Reguant, va assistir a una xerrada al Casal Popular el Foment per aclarir els possibles dubtes sobre el referèndum de l'1 d'octubre. La diputada va recordar que “la llei de transitorietat només entra en vigor si guanya el sí”, obrint la porta al dret d'autodeterminació.

Vilafranca va acollir, aquest diumenge dia 10 de setembre, l'acte polític comarcal en favor del referèndum.

La intenció de l'Esquerra Independentista és animar tots els vilanovins i vilanovines a participar de la campanya pel 'sí' a la independència i, en definitiva, de totes les mobilitzacions que es puguin articular des d'avui mateix fins al dia 1 d'Octubre, fent èmfasi en la necessitat d'omplir les urnes el dia del referèndum.

Pàgines