Notícies de Territorial Penedès

L'acte, força participat pel públic, va comptar amb les ponències de la diputada d'En Comú Podem Sònia Farré, que va formar part de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute i és part de l’equip impulsor del projecte dels Observatoris Ciutadans Municipals, i de Quim Arrufat, que és un dels dirigents més coneguts de la CUP i ara forma part del nou secretariat nacional cupaires.

La campanya ‘Construïm Municipis Feministes: Posem la vida al centre. Recuperem Sobiranies’ cerca, entre altres objectius reforçar la perspectiva feminista en el municipalisme.

La situació actual dels serveis funeraris existents a la comarca és preocupant i un tema que afecta tard o d’hora a tothom. Per aquest motiu les diferents CUP de la comarca de l’Alt Penedès han presentat a diversos ajuntaments una moció per la creació d’una empresa pública de serveis funeraris.

Els grups municipals de la  CUP, ERC  i Decidim a l’Ajuntament d’Igualada han organitzat per dijous 1 de juny una conferència-debat entorn el salari mínim i la Renda Garantida de Ciutadania (RGC). L’acte s’iniciarà a les 19.30h a la sala de socis de l’Ateneu Igualadí i comptarà amb la presència de Pilar Pérez en representació de la plataforma Anem a Mil i del professor de sociologia José Antonio Noguera.

I ja seran deu anys de treball municipalista i rupturista a Vilanova i la Geltrú. Deu anys de lluites, d'assemblees, de mobilitzacions i en definitiva, de treball de base per construïr municipi i unitat popular.

Per celebrar-ho, durant tot el dissabte 27 de maig, des de les 11 del matí fins a la nit, us convidem a que us acosteu al monument  Francesc Macià, al final de la Rambla de la Pau, i participeu de les activitats que s'hi faran, amb xerrades i debats, sopar popular, acte polític i concert per acabar. Vet aquí els horaris i les activitats:

Fa unes setmanes es va fer públic un estudi que havia encarregat el govern per reestructurar la zona blava al municipi . Les principals propostes que conté són una ampliació molt significativa dels aparcaments de pagament i canvis en els preus, els horaris i els límits de temps d’estacionament. Després d’analitzar amb deteniment la proposta completa i les dades en què es basa, des de la CUP ens hi oposem frontalment.

Com cada any pels volts de Sant Jordi,  la CUP de Vilafranca ha iniciat el repartiment d’una revista en paper a diferents punts de la vila.

Joan Pascual i Inés Garriga van presentar l'acte, i van començar recordant algunes anècdotes de moments i actes que s'han realitzat a El Local, el concert de la Polla Records, els jocs Florals de les escoles, cursos de dansa, entre d'altres.

Pàgines