"Anem directes a decidir com volem viure, a apropiar-nos del futur"

La intenció de l'Esquerra Independentista és animar tots els vilanovins i vilanovines a participar de la campanya pel 'sí' a la independència i, en definitiva, de totes les mobilitzacions que es puguin articular des d'avui mateix fins al dia 1 d'Octubre, fent èmfasi en la necessitat d'omplir les urnes el dia del referèndum.

Els col·lectius que conformen l'Esquerra Independentista Vilanovina (EIV) - Arran, Ateneu Vilanoví, CUP i COS - volen empoderar la ciutadania perquè es faci seu el referèndum i voti 'sí'. Determinen que la mobilització i l'organització de les classes populars són l'eina indispensable per resistir i combatre les traves de l'Estat espanyol per tal de construir, des d'avui mateix, el nou present que volem.

El procés d'autodeterminació i el camí cap a la independència poden obrir la porta perquè altres pobles germans de l'Estat vulguin també prendre partit, que a través de la mobilització i l'organització col·lectiva siguem capaces de desestabilitzar i debilitar el règim que impera la burgesia espanyolista. Hem de ser conscients que si ens organitzem, si sortim al carrer, no ens podran aturar ni amb la llei ni amb la força.

"Anem directes a decidir com volem viure, a apropiar-nos del futur"